Sari la conținut

Anunț – privind rezultatele selecţiei dosarelor de înscriere la concursul de ocupare a postului contractual de conducere vacant de director, pe perioadă nedeterminată, la Serviciul Județean de Gestionare a Deșeurilor și a Activităților de Salubrizare Gorj, instituție publică înființată în subordinea Consiliului Județean Gorj

CONSILIUL JUDEŢEAN GORJ

COMISIA DE CONCURS

Nr. 2516 din 28.02.2018

 

ANUNŢ

privind rezultatele selecţiei dosarelor de înscriere la concursul de ocupare a postului contractual de conducere vacant de director, pe perioadă nedeterminată, la Serviciul Județean de Gestionare a Deșeurilor și a Activităților de Salubrizare Gorj, instituție publică înființată în subordinea Consiliului Județean Gorj

 

 

          Comisia de concurs constituită în baza Hotărârii Consiliului Judeţean Gorj nr. 9/31.01.2018, în urma analizării documentelor depuse la dosarele de concurs a constatat că următorii candidați înscriși pentru a participa la concursul de ocupare a postului contractual de conducere vacant de director, pe perioadă nedeterminată, la Serviciul Județean de Gestionare a Deșeurilor și a Activităților de Salubrizare Gorj, instituție publică înființată în subordinea Consiliului Județean Gorj, îndeplinesc condițiile specifice de participare la concurs:

  1. Domnul Vasiloiu Ion-Florin, a fost declarat „Admis”;
  2. Domnul Popa Luis-Ionuț, a fost declarat „Admis”;
  3. Doamna Bastorin Anca-Adelina, a fost declarată „Admis”;
  4. Doamna Dobrescu Ioana-Monica, a fost declarată „Admis”;
  5. Doamna Păsărin-Toma Mirabela, a fost declarată „Admis”;
  6. Domnul Șerban Gheorghe-Marius, a fost declarat „Admis”;
  7. Domnul Borugă Sandu-Ovidiu, a fost declarat „Admis”.

 

 

          Organizarea probei scrise, prevăzute pentru data de 07 martie 2018, ora 1030 în calendarul de desfășurare a concursului se amână, din motive obiective, pentru data de 14.03.2018, ora 1030 la sediul Consiliului Judeţean Gorj etajul II – SALA D.

 

 

Sari la conținut