Sari la conținut

COMUNICAT DE PRESĂ – județul Gorj, promovat la Târgul Internațional de Turism FITUR Madrid 2018, ca destinație cultural-istorică

11.01.2017

 COMUNICAT DE PRESĂ – galerie foto

                                              Județul Gorj, promovat la Târgul Internațional de Turism  FITUR Madrid 2018, ca destinație cultural-istorică 

Update: Noi imagini de la FITUR Madrid – Doamna Gabriela Dancău, ambasador plenipotențiar și extraordinar al României în Regatul Spaniei, alături și de delegația Județului Gorj.

 

            Consiliul Județean Gorj va participa în parteneriat cu Ministerul Turismului, la Târgul Internațional de Turism ”Feria Internacional de Turismo-FITUR”, care va avea loc în Madrid, Spania, în perioada 17-21 ianuarie 2018.

            Obiectivul participării Județului Gorj la Târgul Internațional de Turism ”Feria Internacional de Turismo-FITUR” îl reprezintă promovarea potențialului turistic și a ofertei de servicii turistice locale, atât la nivel european cât și la nivel internațional.

            Astfel, în scopul prezentării Județului Gorj ca destinație turistică cultural-istorică și continuând activitățile de promovare internațională începute în anii anteriori, Consiliul Județean Gorj va evidenția și la această manifestare internațională de profil, programul de promovare turistică  ”Vino acasă la Brâncuși!”

            Pentru tour-operatorii și specialiștii din domeniu cât și pentru publicul larg, vor fi reliefate elementele de specific național cum ar fi: tradiții, costume populare, datini străvechi din lumea satului gorjenesc, prin demonstrații ale meșterilor Școlii Populare de Artă din Târgu Jiu, momente artistice susținute de Ansamblul Artistic Profesionist ”Doina Gorjului” și materiale de prezentare.

            Diversitatea tipurilor de atracții turistice naturale și antropice, precum și multiculturalismul din regiunile istorice fac din județul Gorj o destinație turistică plurivalentă și permit practicarea unei ample varietăți de tipuri de turism, precum cel cultural (istoric-arhitectural, religios, etnografic), cel activ (montan, de aventură), turismul rural, ecoturismul etc.

 În cadrul strategiei de promovare a turismului românesc, piața spaniolă este prioritară, deoarece din punct de vedere al numărului de turiști spanioli care au vizitat  România, clasează Spania în topul primelor 10 țări europene.

            ”Feria Internacional de Turismo-FITUR” este cea mai importantă manifestare expozițională dedicată turismului din Regatul Spaniei, poziție de lider menținută încontinuu din anul 1994 și reunește participarea specialiștilor din domeniul turismului mondial, reprezentând organisme naționale, regionale și locale de turism, asociații profesionale, tour-operatori și agenții de turism, companii aeriene, firme de închirieri auto, societăți de transport feroviar, rutier sau naval, lanțuri hoteliere, camping-uri și alte structuri de cazare, parcuri de distracții, alte companii specializate în petrecerea timpului liber, companii specializate în congrese și evenimente, organizații turistice străine, organizații oficiale spaniole, reprezentanți medii de comunicare.

            FITUR beneficiază și de o vizibilitate mediatică importantă, cu numeroase referiri în mass-media națională. În ultimul an, organizatorii au transmis date despre FITUR la peste 50 milioane de persoane prin rețelele de socializare Facebook și Twitter, manifestarea fiind prezentă de asemenea și pe Youtube, Flickr și Linkedin, și bucurându-se și de colaborarea a peste 200 bloggeri de turism acreditați.

BIROUL  DE  PRESĂ

 

Sari la conținut